У локомотивному депо Ковеля триває реалізація програми модернізації тепловозів. У локомотивах серії М62 залізничники замінюють зношені дизель-генераторні установки на нові з мікропроцесорною системою управління та діагностики, енергозберігаюче обладнання, оновлюють кузов і кабіни машиніста, підсилюють несучі конструкції. Після такого оновлення локомотиву прослужать ще 25 років.
Також торік залізничним ремонтним бригадам було модернізовано сучасними кабінами та енергозберігаючим обладнанням 5 електровозів серії ВЛ11, системою підігріву охолоджувальної рідини дизеля 12 тепловозів серії ЧМЕ3 та один локомотив серії 2ТЕ10, проведено модернізацію системою конденсаторного пуску дизеля 36 тепловозів серії ЧМЕ3 і один серії 2ТЕ10, пише «ПроКовель» (http://www.prokovel.com/kovel2013-161.html).
В Україні активно взялися за модернізацію залізничних тепловозів, які є чи не найстаршими у Європі. Через зношення тепловозів залізничникам доводиться проводити позапланові ремонти, на що затрачається і час, і додаткові гроші. Тому було погоджено в рамках галузевої програми до 2015 року модернізувати 100 тепловозів.
Comments: |