Корупцію на податковій і митниці має побороти “Пульс”

Негайне реагування та вирішення проблем у спілкуванні з митниками та податківцями гарантує "Пульс" Міністерства доходів і зборів України,- повідомили у секторі забезпечення доступу до публічної інформації та рогляду звернень громадян ДПС у Волинській області.

Функціонування сервісу "Пульс" Міністерства доходів і зборів України ініційовано Міністром Олександром Клименком задля подолання корупційних явищ у податковій і митній службах.

Скористатися цим сучасним сервісом можуть платники податків та суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності, котрі мають всі підстави вважати, що посадовці податкової чи митної служби зловживають своїм службовим становищем чи умисно створюють перешкоди у діяльності. Якщо клієнт податкової чи митниці потерпає від неякісного обслуговування, або некоректного ставлення, то інтерактивна лінія Міндоходів теж стане в нагоді, - запевняють у ДПС Волині.

Головний принцип роботи сервісу "Пульс" - зворотній зв'язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.

Звернення на "Пульс" Міністерства доходів і зборів України опрацьовуватимуться протягом однієї доби. Фахівці Міністерства доходів і зборів України не тільки приймають скарги громадян, а й повідомляють заявникам про результати розгляду їх звернень та вжиті заходи. Отож, якщо у Вас виникають певні труднощі у спілкуванні з податковою чи митницею, телефонуйте за номером "Пульсу" (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

 

 

  •  
Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>