51 тисяча гривень – штраф за “понти”

Нещодавно вступили у дію підписані Президентом Віктором Януковичем зміни до кодексу про адміністративні порушення, які стосуються посилення відповідальності водіїв за порушення окремих правил дорожнього руху. Прокоментувати їх та інші можливі нововведення ми попросили начальника відділення ДАІ з обслуговування міста Луцька майора міліції Віктора Главічку.

- Жорсткішим тепер буде покарання за ненадання переваги у русі маршрутним транспортним засобам. Також передбачено покарання за порушення правил руху і зупинки на смугах для маршрутних транспортних засобів, - відзначив Віктор Главічка. - За такі "маневри" відтепер передбачено штраф від 510 до 680 гривень.

Ще одна проблема на українських дорогах - ігнорування водіями звукових та світлових сигналів машин аварійно-рятувальних служб, пожежної охорони, міліції і, особливо, швидкої медичної допомоги. Водії перевищують встановлені обмеження швидкості руху більш як на 50 км/год. За такі порушення їх чекає штраф 510-680 гривень.

- Сьогодні за перевищення швидкості до 20 кілометрів не притягують до адміністративної відповідальності. Зараз у парламенті є законопроект, який передбачає штрафні санкції вже і за перевищення швидкості на 10 кілометрів за годину, - каже Віктор Главічка.

Відповідно до змін у законодавстві, в Україні з'явився рекордний штраф за порушення правил дорожнього руху. Він стосується несанкціонованого використання проблискових маячків та спеціальних сигналів. Тепер подібні "понти" коштуватимуть від 42500 до 51000 гривень (з конфіскацією обладнання).

Також найближчим часом планують комплексно вирішити питання відеофіксації порушень на дорогах. Мова йде про систему "Рубіж", яка працює цілодобово і в автоматичному режимі, уміє фіксувати і зберігати практично будь-які порушення. Законопроектом передбачено, що при зафіксованому факті порушення до самої постанови буде додаватися інформація про транспортний засіб, обов'язково фотографія транспортного засобу та фото особи людини, яка керувала транспортним засобом (така практика діє у Європі).

Крім того, вся техніка, яка використовується ДАІ, повинна бути сертифікована і захищена від несанкціонованого втручання.

- Сьогодні інспектори ДАІ користуються апаратами "Візир". Хоча у законодавстві досі не існує на них заборони, проте через часті судові суперечки з автовласниками змінено тактику їх застосування. На магістральних автошляхах інспектори закріплюють їх у своїх патрульних машинах і використовують, як відеофіксатор. У разі виявлення порушення, водія зупиняють. Зі свого досвіду знаю, що система фото- і відеофіксації знижує аварійність. Тож від запровадження нових правил ми б усі виграли, - зазначив Віктор Главічка.

Сергій КРАЙВАНОВИЧ,

Волинська область

Фото автора

 

 

  •  
Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>