Рівненська пошта – найкраща в Україні

Волинянин Василь Миколайович Глущук очолює Рівненську дирекцію “Укрпошти” з 1999 року. За цей час колектив під його керівництвом добився значних результатів. У 2002 році за рейтингом Рівненська дирекція була визнана найуспішнішою. За результатами діяльності 2006 року рівненські поштарі – найкращі в Україні, а директор отримав приз “За ефективне управління”.

– Василю Миколайовичу, за якими показниками очолювана Вами дирекція стала кращою?
– В “Українській пошті” вже багато років підбиваються підсумки роботи за кожен квартал. У рейтингу вісім основних показників, серед яких: виконання плану, економічна ефективність, рентабельність, прибутки. Хочу відзначити, що наша дирекція працює стабільно з року в рік. Ми останнім часом постійно серед кращих. Але це не означає, що у нашій роботі немає проблем. Їх вистачає, і вони потребують вирішення на державному рівні.
– Як пройшла реорганізація Рівненської дирекції та які її результати?
– З першого листопада 2006 року ми працюємо в новій мережі. На базі 17 поштових вузлів створено сім центрів та десять цехів. Про ефективність реорганізації всієї “Укрпошти” говорити ще рано, тому що тільки минуло три місяці. Але працюючи в нових умовах, ми вже маємо хороші результати. Хочу відзначити, що прості працівники залишилися на своїх робочих місцях. Пройшло скорочення апарату управління, особливо там, де створено цехи.
– Розкажіть про Ваш колектив, адже щоб досягнути вагомих результатів, потрібна згуртована команда.
– Надавати поштові послуги треба якісно та своєчасно, щоб наші клієнти були задоволені. Тому у нас працює команда однодумців, фахівців. І наш успіх – це заслуга всього величезного колективу Рівненської дирекції “Укрпошти”, який складається з 2700 працівників. Серед семи центрів найкращі на сьогоднішній день Володимирецький та Сарненський.
– Які нові послуги пропонує пошта своїм клієнтам?
– У нас понад 60 видів послуг, серед них збір комунальних платежів, збір плати за електроенергію, газ, ліки на замовлення, страхування людей та майна. У 2006 році ми єдині в Україні запровадили нову послугу – наші працівники знімають показники електролічильників у населення. У перспективі – фінансові послуги: надання кредитів, обмін валюти. Адже лише поштова мережа охоплює всі населені пункти України.
– Василю Миколайовичу, щоб не відстати від життя, потрібно використовувати нові технології. Чи мають можливість ваші клієнти користуватися Інтернетом?
– У нас поки що працює один Інтернет-пункт у 28-му поштовому відділенні в обласному центрі. Він постійно завантажений, там вже є постійні клієнти, які регулярно ним користуються. Тому хочу наголосити – цю послугу потрібно розвивати і відкривати Інтернет-пункти не тільки в районних центрах, але й у селах. Але не завжди наші бажання співпадають з нашими фінансовими можливостями. Ми – державна структура, і не отримуємо ніяких дотацій, а всі кошти заробляємо самі.
– Які перспективні плани розвитку Рівненської дирекції на найближчі роки?
– Виходячи з досвіду роботи минулих років, своїм працівникам я завжди кажу, що наше майбутнє – у наших руках. Якщо ми наполегливо працюватимемо, це дасть можливість збільшити зарплату всім працівникам, отримати кошти на розвиток. Плануємо розширити нашу мережу, збільшити кількість відділень. Ми готуємо і навчаємо молоді кадри у спеціалізованих навчальних закладах. Вони будуть працювати в нових умовах. Ми маємо йти в ногу з часом. Щоб бути конкурентоздатними, потрібно запроваджувати нові технології. Тільки тоді ми будемо першими і кращими.
Кость ГАРБАРЧУК,
м. Рівне
Фото Миколи КОМАРОВСЬКОГО
         

  •  
Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>