Заради байкерства бабуся відклала домашні справи

Минулих вихідних на Волині вперше пройшов міжнародний зліт байкерів, орга-нізований луцьким клубом “Western Bikers”. Стартував він парадом мотоциклів у Луцьку. Площа перед залізничним вокзалом заповнилася ревом двигунів і хлопцями у шкіряних куртках, для яких подорож на колесах – стиль життя. Окрім байкерів з усієї України, були й гості з-за кордону – з Росії, Румунії, Білорусі і Польщі. Всього близько 300 мотоциклів…

Здивуванню не було меж, коли побачив серед кремезних хлопців на “крутих” мотоциклах вже літню жіночку, яка скромно стояла біля свого моторолера і також лаштувалася у колону байкерів…
– Я дуже люблю мотоцикли і цих хлопців. Подобається їздити з ними, – на мій здивований погляд відповідає бабуся. – Почала їздити з байкерами позаминулого року. Відриваюся від усіх домашніх справ, коли можна проїхатись з хлопцями. Правда, поки що за межі Волині не виїжджаю. Треба потужніший апарат. Хочеться більшої швидкості. Бо в мене (жінка показує на моторолер “Хонда”) максимум можливостей – 60 кілометрів на годину.
Мирослава Буренко з Ківерців уже три роки бере участь у байкерських злетах на Волині. Мирославі Степанівні цього року виповнилося шістдесят. Любов жінки до мотоциклів не випадкова. Її чоловік, Анатолій Буренко, – тренер з мотоспорту, син та онук – мотогонщики. Мирослава Степанівна й по телевізору дивиться не серіали, а… мотогонки.
Поки розмовляли з пані Мирославою, за нашими спинами промайнули дві круті “Хонди” з польськими номерами. Один з поляків виявився дуже приємним співрозмовником і розповів, що до Луцька з друзями прибув прямо з форуму байкерів, який проходив у Німеччині. Гжегош побував ледь не в усіх країнах Європи. На широкому лобовому склі його “Хонди” безліч наклейок, які вказують на країни, де побував власник. Перлина цієї колекції – наклейка з Марокко. Цікавлюся у Гжегоша, чи дороге задоволення бути байкером?
– Такий мотоцикл, як у мене, коштує недешево (я вже потім дізнався, що “Хонда” поляка з додатковим тюнінгом коштує близько 40 тисяч доларів – авт.). Та й бензин зараз дорогий. Але для мене це не проблема. Я люблю подорожувати і можу собі це дозволити – маю власну фірму у Польщі, – розповідає Гжегош.
– А як же бізнес з таким непосидючим заняттям вдається суміщати? – не перестаю дивуватися.
– У вік Інтернету і мобільного зв’язку це зовсім не проблема, – каже мій співрозмовник. – Усі необхідні розпорядження даю по телефону своїй секретарці. А взимку, коли не до мотоциклів, працюю на місці.
Гжегош розповідає, що вже не вперше в Україні. До вподоби йому українське пиво та атмосфера взаємодопомоги серед українських колег, а от від наших доріг польський гість залишився не у захваті.
Після розмови з Гжегошем мою увагу привернули… працівники ДАІ, які повинні були супроводжувати байкерів по волинських дорогах. До своєї роботи вони підійшли творчо і на байкерський зліт прибули на новеньких мотоциклах “Дефіант”, призначених для супроводу VIP-персон. Їх появу байкери сприйняли радісним гулом, і всі разом рушили вулицями міста.
З Луцька учасники зльоту вирушили у село Дачне на базу відпочинку, де на них чекало дводенне захоплююче шоу з конкурсами і розвагами під назвою “Адреналін-2006”. Глядачі, яких організатори автобусами безкоштовно доставили у Дачне, стали свідками справжніх байкерських змагань. Зокрема на найгучніший звук двигуна. Усіх своїх конкурентів заглушив рев “Харлея Девідсона”, принісши перемогу своєму власнику з ужгородського клубу байкерів “Покидьки”. Без сміху неможливо було дивитися на наступний конкурс. Дівчата, які сиділи на пасажирських сидіннях мотоциклів за спинами своїх кавалерів, пробували на ходу відкусити якнайбільший шматок сосиски, що звисала на мотузці. У цьому конкурсі перемога дісталася парі з Луцька. У програмі шоу був і концерт за участю десятка українських рок-груп.
Сергій КРАЙВАНОВИЧ,
м. Луцьк

  •  
Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>