КБ «Західінкомбанк» навчає своїх працівників

11 лютого 2006 року в приміщенні актового залу КБ “Західінкомбанк” відбувся семінар-тренінг на тему “Управління відносинами з клієнтами”, в якому взяли участь працівники КБ “Західінкомбанк” з Київської, Херсонської, Житомирської, Рівненської, Одеської, Львівської, Кіровоградської, Івано-Франківської, Черкаської філій та відділень банку.
У ході семінару було обговорено ряд питань, з яких найбільшу увагу приділили застосуванню нових методів та підходів у  взаємовідносинах з партнерами, сучасними методами контакту, розв’язанню конфліктних ситуацій, діловому етикету, залученню клієнтів.
Тренінг, проведений  психологом  Світланою Сєрковою, має допомогти його учасникам якісніше застосовувати комунікативні здібності.
Семінар отримав високу оцінку учасників, які запропонували проводити такі заходи постійно.

Наш кор.

  •  
Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>