Правила повторного найму Закону про доступне медичне обслуговування (ACA) включають кілька положень щодо реформування охорони здоров'я. Серед цих положень деякі з тих, що будуть введені, включають вимогу до бізнесу з 50 і більше штатними працівниками надавати доступне медичне страхування своїм штатним працівникам. Тому важливо зрозуміти все, що пов'язано з цим Законом. Також важливо знати, як правила повторного найму ACA можуть вплинути на тих, хто веде бізнес у різних частинах світу, включаючи європейські та азійські країни, такі як Україна.
У рамках ACA існують податкові кредити на медичне страхування для малих підприємств, що може бути вигідним для компаній, які наймають нових працівників у Сполучених Штатах та тих, хто також веде бізнес у Європі / Азії. Щоб мати право на отримання податкових кредитів, мале підприємство повинно платити своїм працівникам певну суму, яка може залежати від того, чи хоче власник платити штатним або неповним працівникам.
Якщо у бізнесу 25 або менше працівників, він може отримати бізнес-кредит у розмірі 50 відсотків від премії медичного страхування за 2014 рік, а потенційно 70 відсотків після 2015 року. Максимальний податковий кредит для компанії з 10 або менше працівників становить 4 000 доларів, тоді як компанія з 25 і більше працівниками може отримати лише 1 000 доларів.
Правила повторного найму призначені для справжніх "повторних наймів", а не для тих звичайних ситуацій, коли ви звільняєте, а потім відразу ж повторно наймаєте працівника, наприклад, коли хтось повертається на роботу незабаром після відпустки. Це може статися з військовими, під час батьківської відпустки, коли особа залишає країну на більше ніж 26 тижнів або в інших сферах бізнесу, які потребують працівників з-за кордону. Згідно з правилами повторного найму, часи, коли ви будете ставитися до особи як до абсолютно нового працівника, відбуваються, коли:
Отже, по суті, йдеться про те, щоб ставитися до працівників, які повертаються з відпусток за кордоном, як до нових наймів, за умови, що вони працювали у вас більше 26 тижнів до роботи за кордоном. Однак ставлення до них як до нового працівника не означає, що ви ігноруєте все, що вони робили до того, як були працевлаштовані за кордоном. Ви знаєте, як добре вони виконують свою роботу, і достатньо знайомі з їхніми навичками, щоб знати, чи можуть вони потребувати навчання або як їх слід класифікувати як частину вашої більшої робочої сили.
Якщо ви є міжнародною компанією, це означає, що ваші рішення щодо вашого бізнесу в США можуть мати наслідки для ваших працівників за кордоном, особливо тих, хто повертається до Сполучених Штатів. Тобто, вам, можливо, доведеться ставитися до когось як до нового найму, якщо вони повертаються на роботу з відпустки в Китаї або після служби в армії раніше. Хоча це може здаватися незначною проблемою, це важливо з точки зору управління персоналом, фінансових показників і корпоративної культури.
Однією з проблем, яка може виникнути, є кількість разів, коли ви повинні намагатися довести працівнику, що ви все ще цінуєте і хочете його, коли він повертається додому. Навіть якщо ви не наймали їх знову, ви вже вклали час і гроші в цього працівника, і ви повинні дати їм усі можливості повернутися на своїх умовах.
Інші проблеми дотримання включають в себе забезпечення того, щоб ви дійсно ставилися до особи як до нового працівника в плані навчання, оплати, медичного страхування та інших юридичних питань. Не думайте, що просто тому, що у вас був працівник протягом багатьох років у минулому, ви можете пропустити вимоги. Це включає підтвердження того, що особа кваліфікована для посади, а також як ця посада вписується в загальну структуру компанії.
Міжнародне право регулює всіх роботодавців по всьому світу, будь то українські чи базовані в Сполучених Штатах. У цю епоху взаємозв'язку та технологічного прогресу необхідно розуміти закони, що стосуються кожного бізнес-рішення. Це особливо актуально, якщо ваша компанія часто наймає нових працівників у Сполучених Штатах або за кордоном. Щоб отримати допомогу, працюйте з юридичною фірмою, яка спеціалізується на міжнародному бізнес-праві.
Отже, як це впливає на управління персоналом? Це означає, що однією з основних завдань управління персоналом є забезпечення суворого дотримання вимог. Це також означає, що фахівець з управління персоналом повинен бути в курсі останніх новин у бізнес-праві, щоб найкраще обслуговувати працівників. Хоча це не легке завдання, це необхідно для гарантування того, щоб ваша компанія уникала великих штрафів і пені.
Наприклад, ви можете розглянути правила повторного найму з точки зору бізнесу в Японії. Якщо ви найняли когось у Токіо, а потім відправили їх працювати в ваші офіси в США на шість місяців через збільшення бізнесу в цьому місці, вам доведеться ставитися до цього працівника як до нового найму. Хоча це може здаватися здоровим глуздом, важливо забезпечити дотримання закону та уникати сплати штрафів за недотримання.
Якщо ви не дотрималися правил повторного найму, ви можете зіткнутися з рядом штрафів. Це може призвести до серйозних збитків, і вони включають наступне:
Щоб уникнути тих штрафів і пені, які виникають через недотримання правил повторного найму ACA, вам потрібно зрозуміти різні закони, які впливають на вашу компанію. Вам також слід бути в курсі останніх новин і забезпечити, щоб ваш персонал був навчений і оновлений, щоб уникнути повторюваних помилок. Крім того, використання аутсорсингових експертів може допомогти вам уникнути штрафів і пені, таким чином заощаджуючи вашій компанії фінансові ресурси. Оскільки це лише одна проблема, що стосується міжнародного права, працюйте з юридичними елементами, щоб інформувати вас про зміни, які можуть вплинути на ваш бізнес у США або за кордоном.
Для отримання додаткової інформації про Закон про доступне медичне обслуговування ви можете відвідати HealthCare.gov.