Міліція зняла соціальну рекламу, щоб покращити імідж «Беркута» (відео)

Головний лейтмотив ролика соціальної реклами, розробленого Управлінням зв’язків із громадськістю МВС України – побачити роботу спецпідрозділу зсередини, очима самих спецпризначенців.

Правоохоронці підкреслюють, що вони приходять на службу з охорони правопорядку виключно за покликанням і працюють, не зважаючи на всі складнощі служби. Особливо їм важко, коли доводиться працювати на масових заходах, адже тут треновані бійці «Беркуту» не застосовують силу. Їхнє завдання – не допустити зіткнень громадян та кровопролиття, тому правоохоронці виконують роль «живої стіни». Проте не слід забувати, що основне завдання «Беркута» – затримання озброєних зловмисників. Щодня сотні спецпризначенців, виходячи на патрулювання вулиць, ризикують життям заради безпеки громадян, йдеться у коментарі до ролика прес-служби МВС.

 

  •  
Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>