Головний лейтмотив ролика соціальної реклами, розробленого Управлінням зв’язків із громадськістю МВС України – побачити роботу спецпідрозділу зсередини, очима самих спецпризначенців.
Правоохоронці підкреслюють, що вони приходять на службу з охорони правопорядку виключно за покликанням і працюють, не зважаючи на всі складнощі служби. Особливо їм важко, коли доводиться працювати на масових заходах, адже тут треновані бійці «Беркуту» не застосовують силу. Їхнє завдання – не допустити зіткнень громадян та кровопролиття, тому правоохоронці виконують роль «живої стіни». Проте не слід забувати, що основне завдання «Беркута» – затримання озброєних зловмисників. Щодня сотні спецпризначенців, виходячи на патрулювання вулиць, ризикують життям заради безпеки громадян, йдеться у коментарі до ролика прес-служби МВС.
Comments: |