У Луцьку – новий і сучасний Центр надання адміністративних послуг

Маючи певні проблеми, Луцьк усе-таки з кожним роком реалізовує себе як європейське місто, втілюючи різноманітні проекти, проводячи реконструкцію будівель, ремонтуючи дороги. І в цьому насамперед заслуга міського голови Миколи Романюка, який намагається довести, що наше місто недарма отримало почесний прапор Європи як свідчення того, що Рада Європи визнала досягнення Луцька у збереженні яскравої самобутності, поширенні європейської ідеї, налагодженні міжнародних контактів. І ось цими днями Луцьк першим в  Україні відкрив Центр надання адміністративних послуг.
Лучани добре пам’ятають колишнє приміщення Будинку побуту на вулиці Лесі Українки, 35, яке тепер просто не впізнати – воно має справжній європейський вигляд як зовні, так і всередині. Саме тут розмістився Центр надання адміністративних послуг, який урочисто відкрили голова Волинської обласної держадміністрації Борис Клімчук, Луцький міський голова Микола Романюк і запрошені гості.
Одразу після урочистого відкриття усі присутні ознайомилися з роботою Центру, тобто дізналися, яким саме чином будуть надаватися послуги. Хочеться наголосити, що все продумано до дрібниць, зрозуміло, з максимальним використанням сучасних комп’ютерних технологій. Окрім того, як сказав Микола Романюк, прийом громадян як міським головою, так і його заступниками та начальниками усіх підрозділів теж будуть проводитися у Центрі. Подібного в Україні поки що немає в жодному обласному центрі. Луцьк у впровадженні цієї актуальної структури став лідером.
– Сьогоднішня подія викликана необхідністю переходу до нових форм співпраці влади та громади шляхом надання якісних послуг мешканцям міста та оперативного вирішення їх проблем. У результаті відкриття Центру дозволить спростити процедури надання послуг населенню та підвищити їх якість, – наголосив у своєму виступі міський голова Микола Романюк, який доклав чимало зусиль, аби життя лучан зробити кращим і спокійнішим.
Декілька років тому на державному рівні було прийнято закони, укази та постанови, які передбачали проведення ряду заходів щодо впровадження державних і адміністративних послуг громадянам України, які поліпшили б якість їхнього життя, а особливо ведення бізнесових справ. У Луцьку на сьогодні надаватимуть аж 196 адміністративних послуг! Прийматимуть документи дев’ять кваліфікованих адміністраторів, сім державних реєстраторів та сім державних адміністраторів. Середній час прийому відвідувача триватиме 15 хвилин. Усі послуги надаватимуться на першому і другому поверсі.
Важливо й те, що вони – безкоштовні. Оплачувані лише окремі, як це передбачено відповідним законодавством. Заплатити можна буде одразу у Центрі, де є відділення Приватбанку і посттермінал.
Під час відкриття Центру було підписано меморандум про співпрацю щодо організації надання адміністративних послуг між обласною державною адміністрацією та міською радою, визначено перелік саме тих, які будуть надаватися тут.
У Центрі надання адміністративних послуг у місті Луцьку, згідно із Законом України «Про адміністративні послуги», будуть представлені й територіальні органи центральних органів виконавчої влади, а саме: реєстраційна служба головного управління юстиції, управління Держземагентства, територіальне управління Держгірпромнагляду. Також тут надаватимуть свої послуги структурні підрозділи облдержадміністрації: департамент агропромислового розвитку, департамент житлово-комунального господарства та будівництва, управління інформаційної діяльності та комунікацій із громадськістю, управління міжнародного співробітництва та європейської інтеграції.
Треба відзначити, що все у Центрі продумано і зроблено так, аби кожен відвідувач почувався впевнено, зручно, а головне – отримав відповідь чи необхідний пакет документів за найкоротший час. Навіть передбачена кімната матері та дитини. Не буде проблемою прийти сюди по послугу і людям з обмеженими фізичними можливостями. Окрім великої адміністративної зали, на першому поверсі розміщені рецепція, кабінет прийому громадян керівництвом міської ради та керівниками виконавчих органів міської ради, кабінет директора ЦНАП, відділення банківських послуг, копіцентр. На другому поверсі – дозвільний центр, відділ реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців реєстраційної служби Луцького міського управління юстиції, відділ майна комунальної власності, відділ звернень громадян, група оперативного реагування «15-80». Третій поверх відданий управлінню земельних ресурсів та управлінню містобудування й архітектури. І на останньому розмістилося управління розвитку підприємництва та реклами.
У Центрі працюватиме 29 працівників (це, як відмітили під час відкриття, кращі із кращих працівників з усіх департаментів міської ради), які проходили спеціальне двомісячне стажування. Тобто адмінперсонал підготовлений так, що готовий надавати усі послуги. Вихідний день – неділя, а у вівторок і четвер Центр працюватиме до восьмої години вечора. Щоб лучани й волиняни отримали Центр у такому прекрасному й сучасному вигляді, міська рада виділила 10 мільйонів гривень, а обласна – 920 тисяч гривень.
Зараз проводиться відповідна робота із польськими колегами щодо співпраці, і є сподівання, що уже незабаром у Центрі можна буде отримати послуги й люблінської мерії. Ось так Луцьк і Волинська область уже роблять перші кроки інтеграції у Європу.
Телефони Центру надання адміністративних послуг: (0332) 777 888, факс 726 055.
Ольга ЖАРЧИНСЬКА,
м. Луцьк
Фото Миколи КОМАРОВСЬКОГО
Луцький міський голова Микола РОМАНЮК (зліва) і голова Волинської ОДА Борис КЛІМЧУК на відкритті Центру
  •  
Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>