Адміністративні послуги мешканці області зможуть отримувати у поштових відділеннях, повідомляють "Рівненські новини". Відтак, аби отримати необхідну довідку, краянам не доведеться йти до установ і чекати у черзі.
Достатньо лише надіслати листа із відповідним зверненням і у визначений термін працівники пошти доставлять громадянам потрібний документ. Адже між облдержадміністрацією та Рівненською дирекцією "Укрпошти" підписано відповідний меморандум про співробітництво у наданні адмінпослуг. Нині в області шість поштових відділень працюють у такому режимі.
Зокрема, три у Рівному та по одному в Острозі, Дубні та Кузнецовську. Втім до кінця року і в інших населених пунктах поштові відділення допомагатимуть краянам з отриманням необхідних документів. Там також встановлять інформаційні стенди з прикладами звернень, а працівники пошти пройдуть спеціальне навчання.
Comments: |