Не переоформили вчасно телефон, чекайте «листів щастя» від «Укртелекому»

Моя мама, отримавши рахунок за оплату стаціонарного телефону від «Укртелекому», нерозуміюче крутила в руках папірець. Там разом з постійною сумою абонплати була й інша графа: «Перерахунок за 2012.06 – 80 гривень + 16 гривень ПДВ». Що то за напасть і чому потрібно платити такі гроші?

Як пояснили мамі у бухгалтерії Волинської філії ПАТ «Укртелеком» цех ТП № 6 смт Локачі, 96 гривень вона має заплатити за те, що після смерті свого батька, на якого і був зареєстрований телефон, вчасно не прийшла переоформити договір на користування стаціонарним телефонним апаратом. Та хто ж знав, що потрібно вкластися у місячний термін? Як з’ясувалося під час розмови, таких громадян у Локачинському районі майже сто осіб. Всі вони справно отримали подібні «листи щастя» від «Укртелекому». А скільки таких людей, які нічого про порядок переоформлення не знали, по всій Україні! Та, як зазначила заступник директора з питань маркетингу та продажу послуг Волинської філії ПАТ «Укртелеком» Валентина Деркач, «незнання закону не звільняє від відповідальності». В офіційному листі Валентина Миколаївна детально розписала, «що положено і як»:

«Згідно з «Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 року № 295, переоформлення телефону в разі смерті абонента здійснюється таким чином:

За заявою члена сім’ї або співвласника чи власника квартири, яка подається у місячний строк з дати смерті абонента, договір переоформляється (надання послуг відновлюється, телефон включається) на члена сім’ї або співвласника чи власника згідно з тарифом на переоформлення за умови внесення абонентної плати та плати за надані послуги…»

Та хто у селі знає ті закони. Запитую у Валентини Миколаївни, чому в районних філіях «Укртелекому» на інформаційних стендах немає такої інформації? Вона б людям точно знадобилася. «Ми ж не можемо всі витяги із Законів вивісити! Це фізично нереально», – почула відповідь. Але всіх і не треба, лише основні, які пов’язані з ось такими грошовими стягненнями. За клопотами про поховання близьких мало хто пам’ятає про паперові справи, пов’язані зі стаціонарним телефоном. Та й тепер усі мають мобілки. Спілкуючись з людьми, доводилось чути такі думки: «Не буду платити цих грошей. Хай відключають, мені той телефон і не треба». Чи не втратить так «Укртелеком» частину своїх клієнтів?

Руслана ТАТАРИН,

Волинська область

 

  •  
Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>