Місцеві ради зобов’язали купувати транспорт у вітчизняних виробників

Учора Кабмін затвердив держпрограму активізації розвитку економіки на 2013-2014 роки. У ній муніципалітети фактично змушують до закупівель міського транспорту у вітчизняних виробників.

Як заявив віце-прем'єр Олександр Вілкул, оновлення трамваїв і тролейбусів має відбуватися за рахунок техніки зі ступенем локалізації виробництва не менш ніж 80%, пише Korrespondent.Net.

Між тим, зараз багато міських перевізників змушені закуповувати уживаний електротранспорт імпортного виробництва. Так, наприклад, в минулому році Тернопіль придбав два уживаних тролейбуси з Чехії, вартістю 150-300 тис. грн/шт, Луцьк - десять тролейбусів з Польщі вартістю 65 тис. грн/шт, а Дніпропетровськ - 30 трамваїв з Німеччини за 9, 6 млн грн. Вся техніка має термін експлуатації від 12 до 20 років.

Мер Львова Андрій Садовий каже, що, наприклад, його місту для нормального функціонування необхідно близько 40 нових трамваїв.

"Новий трамвай українського виробництва коштує близько 11 млн грн. Для порівняння: старі імпортні трамваї, яких ми за останні кілька років купили 22, коштували по 12-42 тис. євро (125,6-439,6 тис. грн) за одиницю. Ці трамваї прослужать нам ще років десять, а на нові у міста просто немає коштів", - нарікає він.

За словами генерального директора компанії Татра-Південь (найбільший виробник трамваїв в Україні) Анатолія Кердівари, його компанія страждає від того, що міста воліють імпортну техніку. Він вважає, що витрати на запчастини та утримання старого трамвая за десять років перевищують вартість нового.

"А враховуючи те, що сучасний трамвай нашого виробництва на 50% економічніший, вкладені в нього кошти можуть окупитися всього за п'ять років", - стверджує він.

 

Теги: .

 

Фото: заставка - .

 

  •  
Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>