Восени Луцька міська рада проводитиме черговий тендер на міські пасажирські перевезення у режимі маршрутного таксі. Однією з обов’язкових умов, яку планують ставити перед претендентами, віднині буде наявність у машинах GPS-обладнання. Технологія новігаційного моніторингу транспорту застосовується у диспетчерських службах багатьох країн, діє також у Києві. Але подібне обладнання задоволення не з дешевих – 1,5-2 тисячі американських доларів за комплект, і перевізники не в захваті від такої ідеї міських чиновників. Тож не виключено, що впровадження інноваційних технологій на луцькому транспорті таки відтермінують. Тим більше, що нині обласний центр Волині переживає небувалу кризу у галузі пасажирських перевезень. Уже два тижні триває страйк Луцького підприємства електротранспорту. В місто не виходять тролейбуси й найпопулярніші маршутні таксі – №9 та №15. Влада намагається знайти компроміс із приватними перевізниками, аби ті взяли на себе тимчасово тягар перевезення пільгових категорій. Тож в майбутньому і чиновники можуть піти на поступки підприємцям.
Олександр МІРЧУК, м. Луцьк
Comments: |