Залізниця підняла суму компенсації за повернення квитка

Міністерство транспорту та зв’язку України змінило терміни повернення платежів за невикористаний проїзний документ залізничного транспорту. Відтепер, як пояснила начальник вокзалу станції “Луцьк” львівської залізниці Ірина Бас, пасажир втрачатиме більше коштів, ніж було досі. Якщо квиток повертають за 24 години до відправлення потяга або ще раніше – людина отримає повну вартість квитка і плацкарти. Якщо менше ніж за 24 години, але більше ніж за 6 годин до відправлення потяга – касир поверне повну вартість білета і 50% плацкарти. Якщо ж повернути квиток менш ніж за 6 годин до відправлення, але не пізніше ніж через три години після відправки потяга – пасажиру вертається лише “гола” вартість квитка. Але треба пам’ятати, що в усіх випадках залізниця забирає 10 гривень за процедуру повернення квитка і ніколи не повертає комісійний збір – сім гривень. Тобто в будь-якому випадку втрата від повернення одного квитка становитиме мінімум 17 гривень (до квітня цього року ця сума становила 12,50 грн). За “Правилами перевезення...”,  повна вартість проїзного залізничного документа складається з вартості квитка (сюди входить саме пересування), вартості плацкарти (сума вказується у квитку – це витрати на підготовку вагона до рейсу і обслуговування), а також із ПДВ, страхового і компенсаційного зборів.
Мирослава КОСЬМІНА

  •  
Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>