Кожен платник податків Рівненщини матиме електронний кабінет

Вже понад місяць функціонує «Електронний кабінет платника податків». Це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціально встановленого клієнтського застосування. Він є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Міністерства доходів і зборів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Платники податків, зборів, платежів (власники електронного цифрового підпису) можуть звітувати перед податковою інспекцією у електронному вигляді.

Платники формуватимуть звітність в одному пакеті, наприклад декларацію з додатками, та надсилатимуть її до органів Міндоходів у режимі реального часу, використовуючи цей новий електронний сервіс, повідомляє Головне управління Міндоходів у Рівненській області.

Проте, це ще не весь перелік функцій «Електронного кабінету».  Надалі платники матимуть й інші можливості. Зокрема, вони зможуть переглядати уже подану або сформовану звітність та інформацію щодо стану розрахунків з бюджетом, в т.ч. інформацію про заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); скористатися підказкою «Податковий календар» та інформацію із довідників (ДПІ, КВЕД, КОПФГ, УКТЗЕД, форм власності, органів виконавчої влади, ознак доходів, ознак податкових пільг тощо).

Крім того, отримати консультацію щодо функціонування сервісу можна за номерами телефонів (044) 323-01-11, 067-555-01-11, 066-555-01-11. У разі виникнення проблем у роботі сервісу користувачі можуть про це повідомити, надіславши інформацію на електронну адресу kpp_support@minrd.gov.ua.

 

  •  
Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>