У секретаріаті Верховної Ради України зареєстрували проекти постанов «Про відновлення щоденного руху пасажирського потяга № 667/668 сполученням Ковель-Чернівці» та «Про відновлення руху пасажирського потяга № 6379/6380 сполученням Ківерці-Сапіжанка-Ківерці до станції Підзамче». Їх автором є народний депутат від ВО «Свобода» Анатолій Вітів, який опрацьовував проблему спільно з громадською організацією «Асоціація Молодих Реформаторів».
Як зазначають у прес-службі «АМоРе», свого розгляду у парламенті очікують ще ряд схожих проектів. Вони стосуються відновлення руху пасажирських потягів Київ-Чоп та Львів-Київ, а також та перегляду графіка руху поїздів на станції Волочиськ Хмельницької області.
Як повідомляло саме підприємство, основною причиною таких великих відмін потягів спровокована відсутністю рухомого складу, тобто вагонів, у самих підпорядкованих підприємству залізниць.
У результаті проведеної кампанії на захист потяга, було виявлено з офіційних відповідей підприємства, що за останній час стан справ «Укрзалізниці» визначається катастрофічним зносом рухомого складу (більш ніж на 80-90%) і невідповідністю послуг сучасним світовим нормам і стандартам. Так, середній вік вагонів пасажирського парку залізниць України складає 27,5 років, а нормативний строк зносу 28 років. Це означає, що за пів року більшість вагонів залізниці вийдуть із експлуатації.
Фото: заставка - поїзд
Comments: |
Pingback: Проблему скасування потяга Ковель-Чернівці розгляне Верховна Рада | NetPress