У корпорації «Богдан» виникли труднощі з першим великим контрактом на постачання тролейбусів в Євросоюз. Найбільший виробник міського транспорту в Польщі – Solaris – оскаржив у суді результати тендеру, в якому переміг консорціум «Богдана» і польською Ursus. Позивач наполягає на тому, що консорціум подав заявку, що не відповідає технічним умовам. Втім, експерти вважають, що ці претензії незначні, а результати тендерів в ЄС переглядають рідко, пише «Коммерсантъ Украина».
Польська Solaris Bus & Coach подала позов в Національну апеляційну палату Варшави з вимогою відмінити результати тендеру на постачання тролейбусів Любліну, повідомив учора прес-секретар Solaris Матеуш Фигашевски. «Ми вважаємо, що спільна заявка консорціуму «Богдана» і Ursus, що перемогла в тендері, не відповідає технічним умовам конкурсу», – сказав він. За його словами, справа буде розглянута 15 березня.
Спільна заявка корпорації «Богдан» і польській компанії Ursus перемогла в тендері на постачання 38 тролейбусів для Любліна у кінці лютого. Передбачалося, що місто отримає тролейбуси з низьким рівнем підлоги, зібрані на базі 12-метрової моделі T701, - 15. «Богдан» поставить кузови і комплектуючі до них, чеська Cegelec - систему управління, а остаточне складання здійснить Ursus. Ходова частина буде від німецького виробника, а двигун - від польського. Загальна вартість пропозиції склала 52,82 млн злотих (майже $17 млн). Консорціум запропонував тролейбуси по 1,39 млн злотих ($439 тис.) за одиницю, а Solaris - по 1,396 млн злотих ($441 тис.). Крім того, тролейбуси Solaris мають менший запас автономного ходу - 2,5 км проти 5 км.
З точки зору виходу на ринки ЄС це дуже важливий тендер для «Богдана». Перемога у ньому може відкрити можливості для реалізації продукції в інших містах.
Comments: |