Попри статус обласного центру Луцьк можна вважати залізничною провінцією, адже дорожнє полотно збудоване таким чином, що місто опинилося у тупику. У зв’язку з цим “Укрзалізниця”, розвиваючи інші волинські станції, на Луцьк завжди звертала увагу в останню чергу. Приміщення діючого вокзалу, зведене ще у 1959 році, вже давно не відповідає сучасним вимогам.
Днями у Луцьку обговорили можливі проекти реконструкції вокзалу в обласному центрі. У засіданні взяли участь голова Волинської облдержадміністрації Борис Клімчук, луцький міський голова Микола Романюк та головний інженер Львівської залізниці Володимир Кисельов. Свої варіанти розбудови вокзалу на розсуд учасників засідання представили чотири архітектори. Найбільше схвальних відгуків отримав проект Олега Балана. Він запропонував реконструювати старе приміщення і звести ще один адміністративний корпус з іншого боку колії по вулиці Карпенка-Карого, які будуть з’єднані надземним переходом. Таким чином вдасться розподілити пасажиропотоки – приміський та міжміський. Також заслуговує на увагу проект Георгія Шевчука, в основу якого лягла ідея запуску рейкових автобусів. По суті, це могла б бути підмога громадському транспорту. Електропоїзди з кількома вагонами пропонується запустити за різними маршрутами, які б дали можливість швидко дістатися у різні частини міста та навіть дачні масиви. У разі взяття за основу цього проекту, роль головного вокзалу для Луцька виконуватиме станція “Ківерці”.
За словами Миколи Романюка, реконструкція діючого вокзалу та добудова пішохідного переходу буде здійснена за кошти Львівської залізниці, місцевого бюджету та інвестора. “Земельна ділянка, що знаходиться поруч із залізничним вокзалом, буде передана інвестору для спорудження приміщень кас для приміських пасажирів та кафетерію”, – зазначив міський голова.
Наступна зустріч зацікавлених сторін відбудеться у Львові.
Сергій КРАЙВАНОВИЧ
Comments: |