Засновник “Ретро-Кортежу” Тарас Демкура зібраний ним парк раритетних автомобілів збирається експлуатувати на урочистих подіях – весіллях, днях народження, зустрічах новонароджених з пологових будинків, транспортуванні друзів, рідних і коханих з аеропортів та залізничних вокзалів. Година їзди на ексклюзивному “Москвичі”, “Побєді”, “Запорожцеві”, “Волзі”, “Ягуарі”, “Порші”, “Доджі” 30-70 років випуску обійдеться замовнику в 100 умовних одиниць, чотири години “потягнуть” на 270. Задоволення не з дешевих, але й бізнесмену довелося попітніти, збираючи докупи автомотлох, який його друзі вважали звичайним металобрухтом.
– У моїй колекції 12 старовинних автомобілів, – розповів Тарас Демкура. – Найстаріший – “Опель-адмірал”, 1933 року випуску. А родзинкою, на мою думку, є “Ягуар”, який обслуговував американського президента Річарда Ніксона, а згодом дістався у подарунок Леонідові Брежнєву. Останній передарував його Володимиру Щербицькому, а той – голові колгоспу на Тернопільщині. Коли я купував у нього машину, авто нагадувало проіржавіле залізяччя.
У тому, що реставрація ретро-автомобілів є справою непростою, переконував тернопільських фанів під час концерту з нагоди презентації автоклубу і соліст гурту “Друга ріка” Валерій Харчишин.
– Я сам хотів би мати старий автомобіль, але грошей на його реставрацію потрібно майже стільки ж, скільки коштує новий, – сказав співак. – Для початку я продав власну нову машину, і хочу купити стареньке “Вольво” чи “Мерседес”.
Світлана Клос,
м. Тернопіль
Comments: |