Мова йде про чемпіонат Європи 2012 року з футболу. Поки що досягнення дорожньої галузі України незначні.
Вихід – інвестиції під гарантії держави на багаторічній основі.
До ключових трас, запланованих для реконструкції до 2012 року, належить і траса Київ-Ковель-Ягодин протяжністю 306 км. З фінансуванням в 1,2 млрд грн, у т. ч. на 2008 рік 314 млн грн. Крім того, планується поточний і частково капітальний ремонт доріг: Ковель-Луцьк, Старовойтово-Адамчуки, Ягодин-Львів, Луцьк-Рівне, Луцьк-Дубно.
Очікується будівництво двох міжнародних переходів: для легкового транспорту Адамчуки-Збереже та для вантажного транспорту Морозовичі-Крилув (програма-максимум).
Але… Виконання цих задумів – справа не одного року. Велика вірогідність того, що за цей час в Україні з’явиться новий уряд з іншими поглядами на розвиток доріг. І сьогодні нам, як ніколи, потрібно, щоб виконавча та законодавча гілки влади, а також політична воля зійшлися в одній точці, – бо на карту поставлений престиж держави, її майбутнє.
В найближчі чотири роки може значно поліпшитися й інженерно-транспортна інфраструктура Луцька. Щороку на ремонт та реконструкцію вулиць міста буде виділятися не менше 200 млн грн, капіталовкладень, що дає змогу привести 70 процентів дорожнього покриття міста до належного стану. Правда, поки що про нове будівництво доріг і мостів мова не ведеться. Потребує негайного перегляду в обласному центрі і організація руху транспорту. На підставі вивчення інтенсивності руху транспортних потоків мають бути усунуті “вузькі місця” і ліквідовані “пробки” на дорогах. Одним підземним переходом тут не обійтися.
Управління та контроль транспортних потоків в Луцьку має стати предметом детального вивчення спеціалістами.
Сподіваємось, що величезні вкладення в інфраструктуру міст учасників чемпіонату не відсунуть інші міста на узбіччя цивілізації, а Луцьк в майбутньому буде гідним конкурентом найкращих міст України.
В’ячеслав СУХОВЕРШКО,
член-кореспондент транспортної академії України,
депутат Волинської обласної ради
Comments: |