Луцький залізничний вокзал побудований 1959 року, а Завокзальний ринок – у 1980-1985-х роках. Тодішні керівники міста не передбачили, до чого призведе такий план забудови. А масове ходіння коліями триває. Страшно дивитися, як дорослі лізуть під вагонами, а ще страшніше, коли мама чи тато тягнуть туди свою маленьку дитину. Виходить, що вже змалку вчать діток порушувати правила особистої безпеки. Але коли робиш зауваження, чого тільки не почуєш на адресу залізничників! А хіба це наша вина? Невже ми складали план забудови міста?
На жаль, сумна статистика свідчить про людську безпечність, яка призводить до інвалідності чи навіть смерті. Щоб такого не трапилося, не переходьте колії у непризначених місцях, не лізьте під вагонами і не перебігайте перед рухомим составом.
З 2005 року на станції “Луцьк” зареєстровано вісім випадків травмування громадян, з них три – смертельні. При проведенні рейдів станцією “Луцьк” щомісяця затримується понад 40 громадян, які переходять колії у невстановлених місцях (розмір штрафу в таких випадках становить від 8 гривень 50 копійок до 17 гривень). Не забувайте, що поїзд, перш ніж зупинитися при застосуванні термінового гальмування, за інерцією проїжджає від 200 метрів до одного кілометра.
Алігейдар БАГІРОВ,
начальник станції “Луцьк”
Львівської залізниці
Comments: |