З німецькою пунктуальністю розпочав промову генеральний директор німецького підприємства “Кромберг енд Шуберт” Отфрід Фоллерт. Рівно об одинадцятій у конференц-залі до-чірнього підприємства, яке розташоване під Луцьком, коротким історичним екскурсом менеджера з Баварії розпочалось офіційне прийняття заводу в експлуатацію.
А от термін “пунктуальність” виглядає зовсім недоречним, коли мова заходить про початок роботи підприємства. Будівництво заводу на пустирі при в’їзді в Луцьк розпочалось у серпні 2005 року. У бізнес-плані навпроти пункту “ввід в експлуатацію” зазначається початок 2006-го. Церемонія перерізання стрічки відбулась з більш ніж річним запізненням.
– Із завершенням будівництва нас підвів генеральний підрядник. Проблема у менеджменті, – зазначив Отфрід Фоллерт і відмовився детально коментувати ситуацію.
Зі штаб-квартири у Баварії інвестували в українське дочірнє підприємство більше 20 мільйонів євро. Нині спеціальні кабелі, бортові системи та пластмасові деталі виготовляють 1800 волинських працівників. Споживачами продукції з тавром “Kromberg & Schubert” є такі гіганти автоіндустрії як “Daimler-Craisler” та “BMW”. На вітчизняному ринку бортові системи “made in Lutsk” не реалізовують. На запитання про розмір заробітної плати директор не назвав конкретних цифр. Натомість пан Фоллерт наголосив на екологічній безпечності виробництва.
Микола КОМАРОВСЬКИЙ,
Волинська область
Comments: |