– Які можливості системи „Клієнт-Банк”, умови постачання й обслуговування?
На питання відповідає директор департаменту казначейства та управління ризиками Андрій Володимирович МАТВІЙЧУК:
– У наш стрімкий час можли-вістю виконання електронних переказів грошей уже нікого не здивуєш. Однак система клієнтських електронних платежів у списку різноманітних послуг, що надає своїм клієнтам КБ „Західінкомбанк”, займає особливе місце. „Клієнт- Банк” – програмно-технічний комплекс, який дозволяє клієнту керувати своїм рахунком з комп’ютера, встановленого у власному офісі. Послуга „Клієнт-Банк” цікава тим, хто активно займається бізнесом, тобто у кого є потреба в оперативному зарахуванні-перерахуванні коштів, а передусім підприємствам, які мають протягом одного операційного дня проводити велику кількість платежів.
Крім того, користування „Клієнт-Банком” робить спілкування з банком практично необмеженим у часі і створює можливості відправки платіжних документів поза часовими межами.
Система клієнтських електронних платежів КБ „Західінкомбанк” побудована таким чином, що протягом робочого дня клієнт обмінюється з банком кодованими файлами, які вміщують з боку клієнта його платіжні документи в електронному вигляді, а з боку банку – інформацію про надходження на рахунки, що зареєстровані для обслуговування у системі „Клієнт-Банк”, а також службові повідомлення для контролю за обробкою документів клієнта, які він отримує.
За власним бажанням клієнт може отримувати повідомлення про курси валют, що встановлює НБУ. Програма надає користувачу можливість перегляду власних банківських документів за весь період діяльності.
Звісно, обов’язковою умовою підключення до системи „Клієнт-Банк” є наявність комп’ютера, модема, під’єднаного до телефонної мережі. Однак контролювати стан власного рахунку ви зможете і за допомогою мобільного телефону у вигляді SMS-повідомлень про поточний залишок коштів з вказанням загальних оборотів надходжень та видатків за певний період.
За більш детальною інформацією про порядок укладання договору на користування послугами „Банк-Клієнт” та „SMS-інформ” можна звернутися до відповідної служби банку за телефоном 780233. Новини про послуги, що надає клієнтам КБ „Західінкомбанк”, ви можете дізнатися і на веб-сайті www.inkom.lutsk.ua.
Ліцензія НБУ №71
від 19.10.2001р.
Comments: |