Депутат скоїв жахливу аварію

Подробиці цієї жахливої за своїми вражаючими наслідками автодорожньої аварії, що сталася ще позаминулого вівторка, 4 липня, близько 17.00 у селі Горинка Кременецького району, обговорюють дотепер і, як мовиться, не без відчуття мурашок по тілу... Позаяк приголомшливі обставини ДТП, із огляду на неоднозначне, а то й узагалі недостовірне їх трактування деякими загальноукраїнськими друкованими виданнями, змушують якомога прискіпливіше повертатися до аналізу причин і самого перебігу лобового зіткнення двох автомобілів, що призвело до загибелі відразу чотирьох безневинних людей-односельців…
При світлі дня з боку Кременця у напрямку Збаража на цілком допустимій швидкості рухалося авто “ЗАЗ-110307-Славута”, в салоні якого перебували, окрім чоловіка-водія, ще троє жінок (усі – мешканці с. Великі Луб’янки Збаразького району Тернопільської області). Вони саме поверталися із Кременця, де їх юна попутниця щойно подала документи на вступ до тамтешнього медичного училища ім. А. Річинського. Ніхто з цієї групи подорожніх навіть у страшному сні, мабуть, не міг передбачити, що за якусь фатальну мить їх спіткає велике лихо... А призвідцем біди, вочевидь, став водій-лихач службової іномарки “Шкода-Октавіа” з…  депутатським мандатом у кишені – 47-річний Василь Олександрович Попик, голова правління Шумського ВАТ-2065, член Української Народної Партії і депутат Тернопільської обласної ради.
За попередньою інформацією правоохоронців, а також на основі свідчень безпосередніх очевидців трагедії, уже зараз можна достеменно стверджувати, що аварія не сталася б, якби водій-депутат не перебував у стані більш, ніж середнього ступеня сп’яніння (це згодом підтвердило медичне обстеження його у Кременецькій райлікарні) і легковажно здійснював, рухаючись з вітерцем, заборонений Правилами дорожнього руху обгін на підйомі(!) і на суцільній лінії розмітки(!) легківки “Москвич”, що вже в ту мить могло призвести до лобового зіткнення із зустрічним автом “Славута”. Останнє ж рухалося на своїй правій смузі дорожнього полотна. 39-річний водій “ЗАЗу”, швидше за все, блискавично зреагував на небезпечну ситуацію і за якусь частку секунди зробив відчайдушну спробу уникнути таранення з автомобілем порушника, а відтак скерував свою легківку ліворуч, на... зустрічну смугу, адже за умови повороту праворуч “Славута” цілком могла б опинитися у кюветі. (Більше того, очевидці наголошують, що інакше шокований водій “Славути” і не міг учинити, позаяк зустрічне скажене авто мчало вихилясом чужою смугою, то узбіччям, не даючи таким чином “ЗАЗові” можливості врятуватися…). Саме після цього добряче захмелілий “гонщик” у “Шкоді-Октавіа” і вдався до, здавалося б, логічного у такій складній ситуації маневру – повернувся на свою смугу руху лише за лічені метри від “критичної точки”, де за якусь мить і відбулося моторошне зіткнення двох автівок. Оскільки набагато потужніша іномарка мчала на шаленій швидкості, вона з немилосердною силою протаранила менш захищену й легшу “Славуту”, чим спричинила раптову загибель на місці пригоди відразу двох її пасажирок (переповідають, що закривавлене й понівечене тіло наймолодшої з них, 16-річної абітурієнтки, довелося виймати з лещат металевої пастки вщент розбитого авта за допомогою підручних пристроїв...). А ось третя жінка та водій, на превеликий жаль, померли від отриманих травм уже в Кременецькій райлікарні. Отже, жертвами ДТП стали четверо мешканців с. Великі Луб’янки Збаразького району: Іван Парій, 1967 р. н.; Ольга Гаврилюк, 1970 р. н., медсестра Збаразької ЦРЛ; Наталія Гаврилюк, 1990 р. н.; Марія Кічак, 1958 р. н., кур’єр Збаразького РЕМу... Водій же злощасної “Шкоди”, ке-рівник Шумського автопідприємства, завдяки вмонтованій у ній захисній повітряній подушці, відбувся незначними ушкодженнями обличчя і наразі перебуває у лікарні... 
За цим фактом прокуратура Кременецького району порушила кримінальну справу.

Ростислав ЛЕНЧУК,
Тернопільська область

  •  
Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>