Успішний бізнес Із системою «Клієнт-Банк»

У наш стрімкий час можливістю виконання електронних переказiв грошей вже нiкого не здивуєш. Однак, зустрічаючись з багатьма клієнтами, керівниками організацій та підприємцями, потрібно відзначити, що більшість з них навіть не знають про існування системи електроних платежів “Клієнт-Банк”.
“Клiєнт-Банк” – це програмно-технiчний комплекс, який дозволяє клiєнту керувати своїм рахунком з комп’ютера, встановленого у власному офiсi. Ця система найбільш цікава для тих організацій, які протягом одного операційного дня проводять велику кількість платежів. І якщо фiрма вирiшила встановити цю систему, то вона, безумовно, отримує переваги перед тими фiрмами, якi використовують традицiйнi методи роботи з банком. Перш за все, з’являється можливiсть для оперативного проходження платежу – це найважливiша причина для встановлення системи “Клiєнт-Банк”. По-друге, працiвник фiрми може бути задiяний на бiльш важливiй ділянці роботи, нiж носити платiжнi документи до банку, при цьому зменшуються витрати і час на роботу з банком. Крiм того, користування “Клiєнт-Банком” робить спiлкування з банком практично необмеженим у часi i створює можливості вiдправки платiжних документiв поза часовими межами. Програма дозволяє органiзувати роботу двох та бiльше осiб одночасно через локальну мережу та визначати для кожного їх повноваження. Така здатнiсть програми може стати у пригодi для доступу кiлькох осiб до банкiвських рахункiв. Наприклад, можна побудувати роботу програми так: оператор вводить платiжнi документи, директор та головний бухгалтер їх пiдписують і проводять усi операцiї з рахунками, а менеджер з продажу контролює лише надходження коштiв. За власним бажанням клiєнт може отримувати повiдомлення про курси валют, що встановлює НБУ, й іншу потрібну для себе інформацію. Програма клiєнтської частини має розвинутий iнтерфейс, що надає користувачу можливiсть перегляду власних банкiвських документiв за весь перiод дiяльностi з можливiстю встановлення рiзноманiтних критерiїв вiдбору з наступним виведенням списку, який сформований у файл або на друкуючий пристрiй. До того ж, користувач може контролювати власний поточний залишок з певнiстю до останнього повiдомлення про надходження, що отримане останнiм сеансом зв’язку. Звiсно, обов’язковою умовою пiдключення до системи “Клiєнт-Банк”, крiм бажання, є наявнiсть у клiєнта певних технiчних засобiв, а саме: комп’ютера, модема, пiд’єднаного до телефонної мережi. Але якщо клієнт має доступ до мережі Інтернет, то йому не потрібно для роботи системи електронних платежів модему, бо обмін інформацією з банком виконується з використанням загальних Інтернет-ресурсів. Але якщо ви не маєте цих технічних засобів, то контролювати стан власного рахунку зможете i з допомогою звичайного стільникового телефону у виглядi SMS-повiдомлень про поточний залишок коштiв з вказуванням загального обігу надходжень та видаткiв за певний перiод. Звичайно, можливостей безпосереднього керування рахунком у цьому випадку немає, але власник телефону оперативно отримує iнформацiю про залишки, незалежно вiд мiсця його перебування, тобто у вiдрядженнi i навiть за кордоном.
За бiльш детальною iнформацiєю про користування послугами “Клiєнт-Банку” можна звернутися за телефонами 780236 та 780233. Про новини і послуги, що надає клiєнтам КБ “Захiдінкомбанк”, ви також можете дiзнатися i на вебсайтi
 www.inkom.lutsk.ua.
Ліцензія НБУ №71 від 19 жовтня 2001 року

  •  
Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>